Mistä projektien hinnoittelu muodostuu?

Briljanttien palvelut ja niiden hinnoittelu räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaan, jotta saavutetaan paras mahdollinen hyöty. Tarjoamme sekä kiinteähintaisia projekteja että tuntiperusteista hinnoittelua.

Hintoihin vaikuttavat esimerkiksi
  • Projektin ja koulutuksen laajuus
  • Projektin räätälöintiaste
  • Aikataulu ja intensiteetti
  • Projektin vaiheet
  • Valmennuksen tyyppi
  • Osallistujamäärä

Projektien hinnastoa

Hallittu muutosjohtaminen ja projektipäällikköpalvelu

Hallitun muutosjohtamisen ja projektipäällikköpalveluiden hinnoittelu perustuu projektin laajuuteen, kestoon ja kompleksisuuteen. Tarjoamme kiinteähintaisia projekteja lyhytaikaisiin tarpeisiin ja tunti- tai päiväkohtaista hinnoittelua pidempikestoisiin projekteihin.

 

Hintaan vaikuttavat
  • Projektin laajuus ja kesto

    • Rajatut, lyhytaikaiset projektit kiinteällä hinnalla.
    • Pidempikestoiset projektit tunti- tai päiväkohtaisella hinnoittelulla. Laaja ja säännöllinen raportointi, kuten viikoittaiset tilanneraportit ja yksityiskohtaiset loppuraportit, lisäävät projektin hallinnointikustannuksia.
  • Kompleksisuus

    • Yksinkertaiset, selkeärajaiset projektit
    • Monimutkaisemmat projektit, joissa on useita sidosryhmiä ja muuttujia, vaativat enemmän suunnittelua ja koordinointia, mikä vaikuttaa hinnoitteluun.
  • Aikataulu ja intensiteetti

    • Projektin kiireellisyys ja intensiteetti vaikuttavat hintaan. Nopeasti aikataulutetut projektit vaativat enemmän resursseja ja tiiviimpää seurantaa.
  • Projektin vaiheet

    • Hinnoittelu voidaan jakaa projektin eri vaiheisiin, kuten suunnittelu-, toteutus- ja projektin lopetusvaiheisiin. Tämä antaa asiakkaalle selkeän kuvan kustannuksista projektin eri vaiheissa.

Johtamisen kehittäminen

Johtamisen kehittämisen hinnoittelu eli strategiatyöskentely, esi- ja avainhenkilöiden kehittämiseen keskittyvät valmennukset (esimerkiksi prosessien sujuvoittaminen, hukan poistaminen ja Lean-työskentely) perustuvat aina asiakkaan tarpeen mukaiseen räätälöityyn palveluun.

 

Hintaan vaikuttavat
  • Valmennuksen tyyppi

    • Yksittäiset valmennuspäivät ovat korkeampihintaisia, kun vastaavasti laajat valmennusohjelmat ja räätälöidyt ratkaisut tarjoavat asiakkaalle syvällisempää käytännönhyötyä. Jokainen ohjelma suunnitellaan yksilöllisesti vastaamaan organisaation erityistarpeita.
  • Koulutuksen laajuus

    • Lyhyet ja kohdennetut koulutukset. Keskittyvät esimerkiksi tiettyihin Lean-menetelmiin tai -työkaluihin tai yksittäisiin teemoihin.
    • Laajat ja pitkäkestoiset valmennusohjelmat
  • Osallistujamäärä

    • Pienet ryhmät
    • Suuret ryhmät
  • Räätälöinti

    • Standardikoulutukset.
    • Räätälöidyt valmennukset asiakasorganisaation strategisiin tarpeisiin.

Ihmislähtöinen prosessimuotoilu

Ihmislähtöisen prosessimuotoilu ja Leanin vieminen käytäntöön hinnoitellaan projektin laajuuteen, kehitettävän prosessin monimutkaisuuteen, sidosryhmien monimutkaisuuteen ja Lean-ajattelun implementointiin perustuen. Yksinkertaiset projektit ovat edullisempia; laajemmat projektit vaativat enemmän resursseja ja suunnittelua.

 

Hintaan vaikuttavat
  • Kehittämisprojektin laajuus

    • Yksinkertaiset prosessien kehittämishankkeet.
    • Laajat ja monimutkaiset projektit. Projektit jotka vaativat kokonaisvaltaista prosessien tarkastelua ja uudistamista.
    • Pienemmät kehitysprojektit voidaan hinnoitella kiinteästi, kun vastaavasti laajemmat ja syvällisemmät lean-projektit vaativat tunti- tai päiväkohtaista hinnoittelua.
  • Leanin vieminen käytäntöön

    • Yksittäiset parannukset.
    • Jatkuva parantaminen ja kehittämispainotteisen kehittämiskulttuurin rakentaminen.
  • Koulutukset ja valmennukset

    • Mikäli projektiin sisältyy henkilöstön koulutusta ja valmennusta Lean-menetelmiin, tämä vaikuttaa hinnoitteluun. Valmennuspaketit ja työpajat toteutetaan erillisellä tarjouksella.
  • Seuranta ja tuki

    • Lean-kehittämisen jatkuva seuranta ja projektin jälkeinen tuki hinnoitellaan erikseen, jotta asiakkaalle varmistetaan pitkäaikainen, systemaattinen hyöty ja jatkuvan parantamisen toimintakulttuurin rakentuminen.

Kiinnostuitko Briljanttien palveluista? Pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta.

Briljanttien palvelut räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Ota meihin yhteyttä ja kerro, millaiselle palvelulle haluat tarjouksen. Otamme sinuun pian yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla.
Tarjouspyyntölomake
Tietosuojaseloste

1. Rekisterinpitäjä

Pohjois-Suomen Briljantit Oy

Yhteystiedot ja rekisteristä vastaava henkilö

Maria Karppinen
Puh. +354 41 3155984
maria.karppinen@briljantit.fi
Kirkkokatu 8 A 11
90100 Oulu

2. Rekisteröidyt

  • Asiakkaat
  • Potentiaaliset asiakkaat

3. Henkilötietojen käyttötarkoitus

Pohjois-Suomen Briljantit Oy:n asiakasrekistereihin tallennettuja henkilötietoa käytetään asiakassuhteen hoitamiseen, palveluiden kertomiseen, markkinointitarkoitukseen sekä yrityksen palveluiden ja muiden toimintojen kehittämiseen / suunnitteluun sekä vastaaviin tarkoituksiin.

4. Rekisteriin tallennettavat henkilötiedot

Asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:

Yhteystiedot

  • Nimi
  • Osoite
  • Sähköposti
  • Puhelinnumero

Asiakastiedot

Tiedot ostetuista tuotteista / palveluista

5. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet, joiden käyttämistä koskevat pyynnöt tulee tehdä osoitteeseen maria.karppinen@briljantit.fi

Tarkastusoikeus

Rekisteröity voi tarkistaa tallentamamme henkilötiedot.

Oikeus tietojen oikaisemiseen

Rekisteröity voi pyytää oikaisemaan häntä koskevat virheelliset tai puutteelliset tiedot.

Vastustamisoikeus

Rekisteröity voi vastustaa henkilötietojen käsittelyä, mikäli kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti.

Suoramarkkinointikielto

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojen käyttäminen suoramarkkinointiin.

Poisto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojen poistamista, jos tietojen käsittely ei ole tarpeen. Käsittelemme poistopyynnön, jonka jälkeen joko poistamme tiedot tai ilmoitamme perustellun syyn, miksi tietoja ei voida poistaa.

On huomioitava, että rekisterinpitäjällä voi olla lakisääteinen tai muu oikeus olla poistamatta pyydettyä tietoa. Rekisterinpitäjällä on velvollisuus säilyttää kirjanpitoaineisto Kirjanpitolaissa (luku 2, 10 §) määritellyn ajan (10 vuotta) mukaisesti. Tämän vuoksi kirjanpitoon liittyvää aineistoa ei voida poistaa ennen määräajan umpeutumista.

Suostumuksen peruuttaminen

Jos rekisteröityä koskeva henkilötietojen käsittely perustuu ainoastaan suostumukseen, eikä esim. asiakkuuteen tai jäsenyyteen, voi rekisteröity peruuttaa suostumuksen.

Rekisteröity voi valittaa päätöksestä tietosuojavaltuutetulle

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rajoitamme kiistanalaisten tietojen käsittelyä siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistua.

Valitusoikeus

Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle kantelu, jos hän kokee, että rikomme henkilötietoja käsitellessämme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.
Tietosuojavaltuutetun yhteystiedot: www.tietosuoja.fi/fi/index/yhteystiedot.html

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Henkilötietoja kerätään asiakkaalta itseltään asiakkaansuhteen syntyessä sekä rekisteripitäjän järjestelmistä palveluihin verkkolomakkeiden kautta. Lisäksi päivitetään viranomaislähteistä tai muilta palveluntarjoajilta, millä varmistetaan tiedon ajantasaisuuden.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Tietoja ei pääsääntöisesti luovuteta markkinointitarkoituksiin Pohjois-Suomen Briljantit Oy:n ja sen jäsenliikkeiden ulkopuolelle.

8. Käsittelyn kesto

Henkilötietoja käsitellään pääsääntöisesti niin kauan, kuin asiakkuus on voimassa. Markkinointilistaltamme rekisteröity pääsee poistumaan itse jokaisessa lähettämässämme markkinointisähköpostissamme olevan linkin kautta taikka lähettämällä viestin osoitteeseen:
maria.karppinen@briljantit.fi

9. Henkilötietojen käsittelijät

Rekisterinpitäjä ja tämän työntekijät käsittelevät henkilötietoja. Voimme myös ulkoistaa henkilötietojen käsittelyn osittain kolmannelle osapuolelle, jolloin takaamme sopimusjärjestelyin, että henkilötietoja käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti ja muutoin asianmukaisesti.

10. Tietojen siirto EU:n ulkopuolelle

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

11. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

Emme käytä tietoja automaattiseen päätöksentekoon tai profilointiin.

12. Evästeet ja selailun seuranta

Keräämme käyttäjän päätelaitetta koskevia tietoja evästeiden (”cookies”) ja muiden vastaavien tekniikoiden, kuten selaimen paikallisen tietovaraston, avulla. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät usein nimettömän, yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla voimme tunnistaa ja laskea sivustollamme vierailevat selaimet.

Sivustomme käyttää Google Analytics-palvelua.

Sivuillamme on myös linkkejä muihin sivustoihin ja palveluihin. Me emme vastaa näiden ulkopuolisten sivustojen yksityisyydensuojakäytännöistä tai sisällöistä. Kolmannet osapuolet voivat asettaa evästeitä käyttäjän päätelaitteelle käyttäjän vieraillessa palveluissamme tilastoidakseen eri sivustojen kävijämääriä.